Panthera

Py har börjat klia sig i örat, samt skakar på huvudet. funderar på om det är öronskabb som överförts från hennes mamma eftersom hon är utekatt. Ska gå till vetrinären på Torsdag iallafall. Tycker så himla synd om henne... sympomen lutar ju åt öronskabb liksom. Men så ringde jag "uppfödaren" och de hennes syskon hade inga problem och inte heller mamman. Men vet ju inte hur pass mycket koll dendär tjejen har alltså. tråkigt är det iallafall men inte svårt att få bort och inget farligt vad jag läst. Men ändå jobbigt med klåda... Sån tur är har hon fått ett kattrör och nya leksaker idag av sin baba. :) hon äääälskar röret!!! våran lilla bebis.. hehe

Nu börjar Idol igen. :)

HEJ till Sahins systrar som säkert läser detta. (en fågel viskade i mitt öra ;) hoppas det är okej att jag lånar er bror så mycket just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0